27 września 2024 | Marketing

Jak uzyskać pozytywne opinie o lekarzach? Kilka prostych sposobów

Pozytywne opinie o lekarzach wystawione przez pacjentów to ważny element strategii marketingowej gabinetu lekarskiego. Im więcej przychylnych komentarzy, tym lepsza renoma gabinetu, a tym samym - większe zasięgi. Warto więc zadbać o zdobycie jak najwięcej opinii od zadowolonych pacjentów. Podpowiad…

29 sierpnia 2024 | Marketing

Rejestracja pacjentów – jak ją usprawnić?

Rejestracja na wizytę lekarską to dla nowych pacjentów pierwsza styczność z Twoim gabinetem, dlatego warto zadbać, aby to doświadczenie było dla nich jak najbardziej pozytywne. Dobre pierwsze wrażenie będzie doskonałym początkiem dla budowania korzystnego wizerunku. Na co zwrócić uwagę przy prowadz…

26 lipca 2024 | Zarządzanie gabinetem

Co zrobić, jeśli pacjent nie zgłosił się na wizytę?

Nieobecność pacjenta na zaplanowanej wizycie to problem wielu gabinetów lekarskich. Taka sytuacja ma wiele minusów nie tylko dla samego specjalisty, ale i innych pacjentów. Co można zrobić, jeżeli pacjent nie zgłosił się na wizytę i jak temu zapobiegać? Odpowiadamy.